понеделник, януари 28, 2008

 
Неочаквано развитие на нещата се случи, откакто писах за последен път. Преди десетина дни получих телефонно обаждане от съдия изпълнителя, който работеше по делото ми с Национална камара за мода. Обаждането беше по повод на това, че камарата е превела дължимите ми пари, които беше осъдена да ми изплати, след което ги получих и в моята банкова сметка.

Радвам се, че Национална камара за мода все пак реши да спази решението на съда и се надявам това да означава, че отношенията с настоящите и бъдещите й служители ще бъдат коректни.

Отново уточнявам, че този блог остава отворен за дискусии и впечатления относно дейността на Национална камара за мода, които още някой би искал да сподели (ако има такива).

Comments:
Не знам към кого да се обърна и се сетих за този блог.
Много съм ядосана и притеснена, защото бившият ми работодател не иска да ми изплати последните 2 заплати.
Това е втората ми работа с трудов договор в живота и нямам представа как трябва да постъпя, за да си получа изработените пари.
Моля ви, ако видите коментара ми тук, да ми пишете на е-мейл: jzlatanova@gmail.com
Ще ви бъда много благодарна, ако ми дадете съвет!
 
Vseki sluchai ne postapvai kato Silvina. Parvo vij dali si chista otvsiakade i togava si tarsi pravata.

Az dokolkoto razbrah i to savsem sluchaino tazi Silvina pishti sreshtu kamarata za moda, ama ne e stoka Silvina. Dalji pari na Nacionalnata kamara za moda i ima delo sreshtu vaprosnata Silvina po tozi vapros. Daje niamala pravo da polzva markata. Taka prochetoh.

Taka che ne vdigai raka sreshtu tozi, koito ti e podal ramo. Ne znam tvoia sluchai, no proveri. BLAGA DUMA JELEZNIVRATA OTVARIA, a LOSHA DUMA - ZATVARIA VSIAKA VRATA.
 
Здравейте, анонимен господине/госпожо. Опасявам се, че ме бъркате с някого. Аз нито дължа пари на Камарата, нито тя - на мен. Както съм описала в поста, който коментирате, Камарата ми се издължи и вече всичко е наред. Относно ползването на марката - отдавна работя в друга сфера и нито съм я ползвала, нито бих имала нужда да го правя в бъдеще.
Интересно ще ми бъде да кажете къде сте прочели това, което твърдите, а и кой/коя сте. Аз си пиша името, напишете и Вие своето.
 
Ха, Силви, май ядоса някого ;)

Ако има вода наблизо, поизмий се, да не ръсят по-вече подобни смехотворки анонимните лица. Ама най-смешното е казаното за марката, от тоя анонимен. Че за каква марка става въпрос бе? "НКМБ" - All Rights Reserved - Ха!... Ще те съдят за крадена марка :D Нека и Гугъл да осъдят тогава! :D Мизерници!

Не очаквай да ти каже къде го е прочел/а - не трябва да оставя по-вече информация за себе си, щото ще се използва срещу него/нея в съда ;)

Но за всеки случай, имаш айпито му/й. ;)
 
Здравейте,
аз съм работила за Национална Камара за Мода-България и бих искала да кажа, че не съм имала проблеми с получаването на заплатите си или с отношенията работодател-служител. Не сте ли се замисляли дали и Вие нямате някаква макар и малка вина за случилото се.

Искам да Ви кажа е, че до колкото съм информирана и проверила как стоят нещата с използването на името на Камарата, те имат право да Ви съдят. Смятам да се обосновя, като Ви кажа следното - само акредитирани медии имат право да отразяват информация свързана с Камарата. Поне това е информацията, която зная аз. Не е зле да се поинтересувате от закона, за да не отнесете някакво дело или за ползване на името или за клевети примерно (не казвам, че лъжете) или за кой знае какво още....

Късмет в живота!
 
Здравейте, анонимна госпожо,

Смятам, че няма да имам проблем с евентуални съдебни дела за клевета - посочила съм факти относно съдебното дело, което водих, които мога да докажа със съответните документи, като например копие от трудов договор, съдебно решение и т.н. Също така уточнявам, че в крайна сметка, след като спечелих делото, си получих и парите, т.е. лично аз вече отдавна нямам проблеми с Национална камара за мода. Пожелавам успешна работа и на тях, и на Вас и се надявам финансовите проблеми вече да са наистина разрешени, за да могат служителите на камарата да получават адекватно и редовно заплащане.
Не съм чувала и фактът, че се отразява информация за някого, да представлява нарушение - едва ли всяка българска медия има акредитация да отразява всяка новина, излязла в публичното пространство. Ако беше така и ако имаше начин да бъдат съдени медии, които не са акредитирани, а публикуват нещо, всички новини щяха да достигат до нас доста по-бавно заради постоянното искане и чакане на акредитации, което може би щеше да се налага често, не мислите ли?
Между другото, защо не публикувате името си? Мисля, че по този начин коментарът Ви ще бъде по-полезен на нашите читатели, най-малкото за да имат представа за реалната личност, която стои зад него.
Поздрави и късмет и на Вас!
 
https://www.facebook.com/groups/295944925248920/?ref=share
 
Публикуване на коментар



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?