четвъртък, юни 01, 2006

 
На 6 юни 2006 г., вторник, в предаването "Искрено и лично" на bTV ще бъде разгледана темата за кражбата на интелектуален и други видове труд. Екипът на предаването прояви интерес към случая с неизплатената ми заплата от Надя Вълева, както и с организираните от Национална камара за мода конкурси и недоволството на някои участници в тях. Имам покана за участие в предаването, както и за събиране на максимален брой хора, които да се включат по някакъв начин - с участие в студиото или както Вие желаете или Ви е удобно. Ако сте пострадали по някакъв начин от Надя Вълева и имате какво да кажете по темата, свържете се с мен на e-mail silvina@silvina-bg.com или на телефон 088/7834368 или директно с Жоро Игнатов от екипа на "Искрено и лично", който подготвя по темата, на iskreno@btv.bg или на телефон 02/9156714.

Comments:
Здравейте! Първо искам да Ви поздравя за успеха Ви, както и упоритостта по отношение деянията на Надя Вълева. Също така благодаря и за поканата за участие в предаването "Искрено и лично", но да имам тази жъзмойност, което искрено съжелявам. Но определено съм много разочарована от г-ца Вълева, защото на Националния конкурс за млад стилист-дизайнер, 2006 когато бях да си предам скиците тя предварително ми каза, че трябва да "впечатля" журито и по друг начин, ако наистина искам да печеля ... беше достатъчно ясно накъде биеше .. и естествено нищо.
Успех Ви пожелавам и за напред :)
 
Благодаря Ви и аз за подкрепата. В предаването ще бъдат споменати и провежданите от Надя Вълева конкурси, като се надявам това да помогне за по-доброто и по-справедливото им провеждане в бъдеще.
 
Публикуване на коментар



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?